Uwaga: aby móc skorzystać z formularza rejestracji na wydarzenie, należy się zalogować.

Wybrana grupa

Wydział Prawa i Administracji (rejestracja zakończona)

Termin: 2017-04-26 | Rejestracja: 2017-03-01 — 2017-04-26

Koordynator: dr Michał Urbańczyk
E-mail: mur@amu.edu.pl

Szczegóły wydarzenia

Dostęp do informacji publicznej

  • Data wydarzenia: 2017-04-26
  • Godziny trwania wydarzenia: 11:00–11:45
  • Rejestracja: 2017-03-01 — 2017-04-25
  • Limit miejsc: 24

Opis wydarzenia

Celem warsztatów jest praktyczne wyjaśnienie wątpliwości i problemów związanych z dostępem do informacji publicznej. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, czym jest informacja publiczna, w jaki sposób o nią wnioskować oraz co zrobić w razie problemów z jej uzyskaniem.W programie znajdą się następujące tematy: 1.Czym jest informacja publiczna?2.Prawo do informacji publicznej - komu przysługuje i kto ma obowiązek jej udzielić?3.Procedura dostępu do informacji publicznej4.Odmowa udostępnienia informacji publicznej – kiedy i w jakiej formie.5.Środki odwoławcze od odmowy udostępnienia informacji publicznej.6.Skarga na nieudzielenie informacji7.Jawność informacji publicznej a ochrona danych osobowych. Uczestnicy otrzymają materiał szkoleniowy oraz zestawienie aktualnych aktów prawnych.Miejsce: Collegium Iuridicum Novum al. Niepodległości 53Sala: sala 4.3Wiek: licealiści, studenci

Drukuj tę stronę Wróć