Uwaga: aby móc skorzystać z formularza rejestracji na wydarzenie, należy się zalogować.

Wybrana grupa

Wydział Prawa i Administracji (rejestracja zakończona)

Termin: 2017-04-26 | Rejestracja: 2017-03-01 — 2017-04-26

Koordynator: dr Michał Urbańczyk
E-mail: mur@amu.edu.pl

Szczegóły wydarzenia

Dostałam/-łem mandat i co dalej?

  • Data wydarzenia: 2017-04-26
  • Godziny trwania wydarzenia: 11:00–11:30
  • Rejestracja: 2017-03-01 — 2017-04-25
  • Limit miejsc: 50

Opis wydarzenia

Co to jest mandat? Czym różni się mandat od opłaty dodatkowej? Jak można się od niego odwołać? O konsekwencjach odmowy przyjęcia mandatu.Miejsce: Collegium Iuridicum Novum al. Niepodległości 53Sala: sala 4.14Wiek: 16+

Drukuj tę stronę Wróć